Fredag 20:e augusti

Blev inge jobb idag heller =( magen knasar, mår illa och har ont om vartannat =(
Så idag blir det bara att ligga hemma på soffan.
Kom ut en sväng med Jenna till ica för att köpa cola, det är ju fredag idag =D och så åkte vi förbi kanalhuset så Jenna kunde hämta sina piercingar sen dog jag på soffan en stund.

Får se om jag orkar skriva nå mer senare eller om det kommer nå fler inlägg i helgen kanske.
Ska försöka få tag på en anslutningskabel så jag kan lägga upp nya bilder på Freja och när jag får ork så ska jag lägga upp bilderna på min ommöblering förra helgen.

Älskling ska ut till berg och ha krig med Måns med soft airgun!

Syns & Hörs
Cissi & Freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0