Fredag 27 augusti

Dagen började bra, jag försov mig sisådär 1h och 15min men tog dock 1,45min innan jag var på plats på jobbet.
Jobbet flöt väl på rätt så bra förutom att jag höll på att bli tokig men sånt jobb så då är det bara att ta 10 djupa andetag för att lugna ner sig.
Sen efter jobbet tänkte jag åka förbi Björkmans för att se om dom äntligen var klara med min bil (eftersom jag och älskade Sandra Johansson skulle in till stan), precis när jag svängde in på deras parkering så kommer de ut med min bil så den blev precis klar när jag kom =) me like a looot! Har saknat min pärla ju! =( så jag tog nycklarna sen blev det att åka hem och fixa i ordning sig lite snabbt inför stan sen fick älskling skjutsa ner mig till björkmans för att hämta bilen sen blev det hem till Sandra och där försökte vi få upp hennes en burk som var nästintill inbrottssäker men till slut gick det ;) Sen blev det gamla västeråsvägen in till stan eftersom jag är så fruktansvärt trött på vägarbetet till E18. Sen när vi parkerat så gick vi till Spicy Hot och åt, proppmätt efter halva, många skratt och lite skitsnack sen bar det vidare till Gina tricot där det blev ett par leggings och en tunika och nya trosor (har inte köpt kläder på flera månader så tänkte att jag skulle unna mig detta för en gångs skull, har velat haft såna leggings länge men inte haft råd att köpa) sen gick vi till stadium och gick runt som två fån ;) sen lagerhaus men hittade dock inge intressant, efter det bar vi av mot Clas Ohlson (som för övrigt ligger längst upp i kvarteret igor) då jag skulle köpa en snygg kaffeburk till älsklings kaffe eftersom han inte får ner handen i den jag hade tidigare. Då hade dom inte den jag ville ha men såg en annan snygg så köpte det sen kollade jag på anslutningskabel till min telefon men har ju trots allt önskat mig en sån när jag fyller år (om lite mindre än 1,5vecka) så sket i att köpa en sån. Sen bar det av till åhlens där jag köpte en ansiktsmask, en ny vit ögonskugga då min sista gick sönder och blackhead scrub, nu j*vlar ska mina päplor i pannan, näsan och halsen bort. Sen åkte vi hem, skulle ha hämtat mina grejer på råby men det blev inte av. Släppte av älskade Sandra sen hem för att få reda på att man skulle åka in och storhandla så jag packade in Freja och mig själv i bilen och begav oss först till Arken Zoo för att träffa Mia (som tjatat länge på att få se Freja) och så köpte jag 2st märgben till Freja sen blev det en snabb sväng till Hööks för att kolla på tikskydd åt Freja för att det är dags för Freja att löpa snart (kan vara därför hon är lite däven just nu men ska nog se att det går över när hon fått kontroll på alla hormoner m.m.) sen blev det storhandling, då träffade jag älskade Sandra igen och med sig hade hon Tommy (han ska ha stor eloge för att han orkar följa med och storhandla) sen ringde mamma och sa att hon hade en tidig födelsedagspresent till mig så blev lite nyfiken. Så plockade ihop det sista sen hem och bar upp allting, hemma var älskling, Måns, Måns kompis och Lars som skulle ut i berg och skjuta med airsoft grejerna. Så jag plockade upp allting och när jag lagom var klar så kom mamma och Seppo upp med min tidiga födelsedagspresent, ni kan aldrig gissa var det var =) ett alldeles eget trimbord har jag nu och mamma hade köpt precis den storlek jag ville ha (large) och med galge och allt =) Blev överlycklig!!! (bild kommer senare) När alla åkt så diskade jag och plockade in tvätten efter tvättstugan igår sen blev det lite lättare städning och efter det hjälpte Freja mig att öppna kartongen till trimbordet så vi plockade upp det, vilken skillnad det blev, mycket stabilare och bra mycket snyggare än mitt hemmagjorda (Frejas bur med 2st ihopskruvade träskivor med en matta över) Nu åker buren upp på vinden för Freja behöver inte buren längre. Sen drog jag på ansiktsmasken och kollade på tv under tiden som den skulle verka, kändes som jag stelopererat hela ansiktet och halsen men bra skönt blev det efteråt sen blev det en omgång med blackhead scrub och efter det blev det soffliggande och kollade på någon sjuk film om låtsashjältar som jag tröttnade på ganska snart så nu kollar jag på 3an: den galna pistolen eller vad det heter. Älskling kom hem en sväng för att byta om och sedan knalla över till Danne och Theres för att laga de airsoft gevären som gått sönder under deras match i berg. Då passade jag på att följa med ut med Freja och efter det blev jag sittandes här. Nu ska jag bara tidsrapportera till jobbet sen blir det soffliggande som gäller tills jag förhoppningsvis somnar. Imorgon blir det en sväng in till råby för att hämta mina grejer sen ut till mamma för att klippa Seppo och på kvällen blir det eventuellt att skjutsa Bumbi =)

Vet inte om jag skrev igår att jag färgade håret =) Färgade med Jane Mood nr 9 mellanbrun, blev kanonbra tycker jag, bara att jag blev av med mina blonda slingor men dem går det att göra om. Var dags för utväxten på dom var ca 7-10cm och då vill jag inte ens tänka på hur lång utväxten på resterande håret var, tror inte jag färgat håret sen innan jul. Hehe

Nehe, tidsrapportera sen blir det soffan och tvn som gäller!

Syns & Hörs
Cissi & Freja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0