Lördag 14 augusti

Idag blev Freja 9månader =) vad tiden går fort, min lilla älskling växer och står i.
Tänkte jag skulle ha bakat och tvättat bil idag men blev inte riktigt så, blev ligga på soffan och ta det lugnt då jag har 4 myggbett i ansiktet och ett x antal på kroppen, kliar och har sig och ett är vid ögonlocket så ser ut som Qasimodo (stavas?).
Vid halv 4 for jag och Freja till pappa för att skjutsa honom och Lena till Ramnäs, när vi väl kom fram så blev jag och Freja kvar till runt halv 8, Freja badade i poolen 2ggr, läskigt men skönt tror jag att hon tycker, hon hatar att bada när hon inte kan gå i men i den här värmen så var det nog skönt med 2 svalkande dopp, första gången badade hon med pappa och andra gången med Lena sen höll hon sig en reserverad bit i från poolen, hon somnade i bilen på väg hem (vilket aldrig typ sker) sen lämnade jag henne hemma medan jag for upp till lustigkulla och träffade Bella innan hon åker till Turkiet igen imorgon så vi snackade massor och hade allmänt trevligt sen for jag hem igen för Bella skulle packa iordning det sista och jag plockade upp tvätten som stod i hallen annars kommer den aldrig upp sen satte jag mig här och nu väntar jag på att pappa ska ringa så jag får åka och hämta dom.

Min tele är bra mysko, hade enligt telen ringt Bumbi och jag trodde jag blitt senil men så var inte fallet (var självklart tvungen att ringa och fråga för hade inte en blekaste aning om jag ringt och pratat med honom och vad vi isf hade pratat om men jag hade inte ringt honom så det blev uppklarat men vet fortfarande inte varför det står i samtalslistorna att jag ringt honom, kanske blitt fel när jag skulle ringa någon, vad vet jag?)

Älskling är på killkväll så jag är gräsänka idag eller vad det kallas.
Får se när han kommer hem, blir väl i natt någon gång.

Nya bilder på Freja m.m. kommer så fort jag har råd att köpa en anslutningskabel till telen eller om jag lyckas hitta någon som jag får låna.

Vad ska man göra när allt man gör blir fel? Vad kan man göra om man inte vet att man gjort något fel men ändå verkar allt så fel? Vad tjänar man på att vara snäll när man inte får något tillbaka? Varför vara snäll när man ändå bara blir utnyttjad för det?

Syns & Hörs
Cissi & Freja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0