Onsdag =) 2 dagar kvar till helgen ;)

Idag har jag jobbat, älskling fick komma och väcka mig så jag inte skulle försova mig ;)
Idag har min gruppchef samlyssnat på mig, gick bättre än vad jag förväntat mig, fick mycket beröm av honom, var väldigt nervös innan men det gick över fort.
Sen skulle vi gjort kvalitetskoll på tm-listor men fick kund varje gång han kom till mig så han tog någon annan och sen slutade jag så det blir väl imorgon ;)
Nu har jag betalt alla räkningar och fick förvånansvärt lite pengar över =)
På fredag ska jag och Ullis till stan, var väldigt länge sen så det kanske går åt lite pengar då men men.. Ska ha ett par legging, en kaffeburk till älskling och en tvålpump, typ det jag tänkt mig så 200kr det kanske kommer gå åt + spicyhot, måste ju få unna sig själv något litet någon gång =P
Nästa helg blir det en utekväll med Sandra då vi firar 44år tillsammans ;)
Me like a loooot! Var inte igår!!

Nehe, om man skulle lägga sig i tid idag och läsa lite i böckerna jag fått av mamma eller försöka kolla klart på Wallander - Vittnet men först ska jag kolla klart på "fångarna på fortet" sen ut en sväng med skruttan <3

Imorgon är det jobb som gäller sen blir det hem och färga håret =) klippte mig för övrigt idag så nu är håret lite lättare att tas med ;) Maggan tyckte det var dags eftersom jag fick tovor i topparna, hon tyckte dock inte om min egna fina uppklippning men hon rättade till det =) kort lugg fick jag också men den växer ju så fruktansvärt fort så jag bad henne ta lite extra.
Äntligen börjar jag få tillbaka mitt långa hår, me like a loooot! Maggan klippte "bara" av ca 5cm denna gång, lite skillnad från när jag blonderade håret och det blev så förstört så hon var tvungen att klippa av mer än halva (då hade jag ända ner till magen) men det behövdes, lärde mig dock att jag aldrig mer ska blondera hela mitt hår själv. *hehe*
Sen efter jag färgat håret så blir det tvättstugan och mys med älskling hoppas jag.
fredag är det jobb sen in till stan med Ullis och antingen skjutsa Bumbi eller åka in till Bmb på after work med Hanna men vi får se, kanske bara blir mys med älskling!
lördag blir det sooova länge sen åka ut till mamma för att klippa Seppo sen vet jag inte om jag ska skjutsa Bumbi igen eller hur det blir, kanske blir lite duschning av Freja i helgen också, är typ dags för det och ha på sista svängen fästingmedel för i år!

Fullspäckad vecka så att säga!

Freja är lite nere idag men tror det har mycket att göra med alla hormoner och att det är dags för hennes första löp snart. Men går man ut och kastar tennisboll åt henne så blir hon jättepigg. Busa orkar hon också men vill inte busa lika mycket som tidigare!

Nee, nu blir det lite borstning av Freja!

Syns & Hörs
Cissi & Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0