Söndag 15:e augusti

Igår efter mitt inlägg så åkte jag till Ramnäs för att hämta Jonny och David för vi skulle åka till stan, när jag kom dit så ville pappa och Lena åka hem så blev att packa in alla i bilen och först rulla till Hallsta sen mot stan för att Jonny och David ville dricka en öl i Västerås ;)
Gick runt lite i stan och visade alla krogar, pubar m.m. för Jonny och David sen blev vi sittandes på Pitcher's tills dom stängde sen en sväng till stationen för att se om det var nå kul människor där men det var det icke så blev att rulla till Hallsta och släppa av Jonny och David sen hem och ut med Freja. Ringde på väg hem från pappa för att fråga om jag skulle hämta älskling men det ville han icke och sen ringde Bumbi under mitt samtal med älskling så jag ringde upp honom och vi pratade ett tag och fick "sällskap" (i telefonen) under tiden jag gick ut med Freja sen blev det sängen och somnade runt halv 4. Vaknade först runt 1 och väckte älskling som sov på soffan och en sväng ut med Freja sen blev det sängen och sova till runt 4 halv 5 sen gick Jenna, Freja och jag ner till ICA för Jenna skulle handla sen blev jag sittandes vid datorn en stund sen kom Jonny, David och Lena förbi en sväng för Jonny och David ville se min lägenhet sen satte jag mig vid datorn igen för att sedan hitta orken att möblera om så det har jag typ hållt på med tills nu.
Nu kan jag inte göra nå mer själv och klockan är över 12 så lägger ner det för idag, nästan klart nu så det känns skönt. Bara den tunga hyllan som ska flyttas några meter men känns som att det är försent att börja dra den själv nu och älskling kom upp och sa att han inte kan sova när jag dammsuger, visserligen så har jag dammsugit flera gånger tidigare utan att han vaknat men han har visserligen sovit sen typ 5 så nu börjar han väl bli utvilad så han vaknar men det var sista svängen i soffan som jag dammsög och tänkte inte dammsuga nå mer ikväll så det gjorde inget.
Jäklar vad bra det blev, det som är klart men vilket bök det har varit men en redig kvinna reder sig själv ;)

Nu sitter jag här och kollar på tv och ska strax ut med Freja igen för sen blir det antingen sängen eller kolla på tv på soffan tills jag somnar, jobbar em denna vecka så ingen panik i säng men börjar bli trött efter mycket om och men...

Freja ligger nu vid mitt ben på soffan och sover men så fort jag frågar om vi ska gå ut så kommer hon bli fylld av energi för att sedan somna om igen när vi kommer in igen.
Så söt min lilla älskling!

God natt önskar Cissi & Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0