Torsdag 19:e augusti eller ska man säga 20:e?

Klockan är strax efter 01.30 och jag ska upp och jobba imorgon, om inte magen ballar ur som den gjort dom sista 3 dagarna =(
Fått vara hemma, fan inte kul att sitta själv i princip hela dagarna, älskling har jobbat, kommit hem, ätit, kollat på cops, duschat sen gått och lagt sig.
Och hans humör är tyvärr inte det bästa när han jobbar =(
Igår fick jag iaf vara lite social med Tony som var hit och fixade mitt internet som inte ville vara med längre. Väldigt stort tack till Tony, dagens hjälte =)
Tur att jag har Freja iaf för då kommer man iaf ut lite om dagarna.
Hon förgyller min vardag! <3

Idag har jag inte gjort mycket alls, varit till Jan pers backe med Freja och kastat boll så hon skulle få komma ut och göra något kul och på vägen hem träffade vi en väldigt trevlig man med en labradortik som Freja försökte busa igång men hon ville inte men när jag tog fram bollen så blev tiken på g, kastade bollen och hon hämtade den och la den vid mina fötter, Freja hängde inte riktigt med, hon kom halvvägs när tiken redan hämtat bollen.
Men innan jag gick ut med Freja så bakade jag en sockerkaka till älskling.
Typ halva är redan uppäten =)
Nu på kvällen har jag uppdaterat min spotify-lista med nya låtar.

Mitt humör går upp och ner, ena sekunden är jag på värsta partyhumöret sen blir jag nerstämd och vet liksom inte vad jag ska göra.
En sak tynger mig som jag tyvärr inte kan göra något åt. Kanske blir bättre efter nästa helg.
Pratat lite med styvsyster idag så har fått lättat mitt hjärta lite, det var skönt men saknar henne så kanske ska ta och hälsa på henne någon dag och bara snacka skit, så som vi gjorde förut.
Vissa saker kan man bara prata med sina vänner som står en närmast om, dom som varit med som längst.

Saknar dig Emily!!!  

Till en vän som är en av mina bästa vänner!
Ibland känns det som att jag skulle vilja prata med dig som vi gjorde förut men av någon anledning så tar det stopp innan jag ens hinner börja, någonting inom mig säger: "STOPP! Säg inte detta!"
Jag älskar att prata med dig, du får mig alltid på bättre humör.
Visst, jag har varit irriterad eller arg de sista gångerna vi träffats men det är absolut INTE ditt fel och jag hoppas du vet det.
Synd bara att det gått ut över dig men efter en stund så får du mig alltid på bättre humör.
Jag vet att du bara vill mitt bästa men ibland är det svårt att se de ljusa i det för övrigt mörka men du finns alltid där för mig när jag behöver det som mest, jag kan ringa dig i princip när som helst på dygnet och du svarar för det mesta och får mig alltid på bättre humör!
Du betyder så oerhört mycket för mig, även om vår vänskap varit nära att brytas några gånger så hittar vi alltid tillbaka till varann och jag är oerhört glad över det.
Jag förstår om du tycker jag är en bitch ibland men det har inte heller oftast med dig att göra.
Jag hoppas du vet att jag finns här för dig på samma vis som du alltid funnits för mig när jag haft det svårt.
Du har sett mig gråta, du fanns där, jag såg på dig att du tyckte det var jobbigt men du fanns där som stöd!
Vi har våra stunder då vi kan prata om allt tillsammans och vissa stunder när vi inte pratar med varann på flera månader men det känns så otroligt skönt att veta att om jag vill så kan jag bara ringa dig och du är precis som vanligt mot mig, då många skulle tycka jag varit dum i huvudet som inte hört av mig på jättelänge fast det oftast är bådas fel att man inte hörs av.
 Vi har haft våra dispyter men efter ett tag så reder vi ut dom, när stundens hetta lagt sig.
Vi har samma humor så vi kan skratta åt det löjligaste som finns men som vi tycker är fruktansvärt kul för stunden.
Vi kan säga vad vi vill till varann även om det är allvarliga saker och vi vet att den andra håller det för sig själv och oftast slutar våra allvarliga diskussioner med att vi pratar om något helt annat och bara skrattar åt det hela.
Visst, vi båda kanske inte har varit fullt så schyssta mot varann som vi kanske önskat men vi reder ut det med tiden.
Jag hoppas du vet att jag älskar dig som du är mot mig!

Du är en av mina absolut bästa vänner!

Nee om man skulle få arslet ur vagnen och gå och lägga sig nu kanske?
Freja får inte riktigt ro att sova när jag har golvlampan tänd och tvn är på.

God natt!
/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0