23:e februari (tisdag)

Jag vaknade vid kvart i 6 att älskling kom upp (jag hade somnat i soffan i natt) så när han åkte till jobbet så gick jag och la mig i sängen men kunde inte sova (av någon konstig anledning, sov bara 5 timmar i natt) så jag hämtade min "stickkorg" och började sticka på mina sockor som jag börjat på för  över ett år sen. Där låg jag och stickade till typ 10-11 imorse, lyssnade på radio och fick lära mig vad en ultralöpare var för någe..
Jag har även gjort rent ena skåpet med klisterfilten sen hoppade jag in i duschen och tog en lååång dusch, riktigt skönt.
Sen kom Linda och Cooper vid halv 2 och vi har bara suttit och snackat massa skit.
Klippte även rent Coopers öra från päls eftersom hans öra vägrar bli bra efter förra sommarens infektion.
Klippte även rent i hans tassar så nu blev han fin på tassarna och slipper förhoppningsvis snö mellan trampdynorna ;)
Fick även känna på hennes mage ;) bebisen sparkade så hennes mage "flög upp" så när jag la handen på hennes mage igen och skulle känna så vägrade bebisen sparka, så fort jag tog bort handen så sparkade den..
Sen började jag laga mat för älskling var hungrig och på väg hem.
Det blev pytt i panna med stekt ägg, rå lök och rödbetor. mums!
Sen knallade Linda hem efter jag och älskling ätit mat..
Så då passade jag på att sätta mig här en stund samtidigt som jag kikade på Navy CIS!

Nu blir det att mysa lite med älskling <3

På söndag är det bestämt att .......... =P

Fortsätt kommentera namn ;)

Syns & Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0