5 februari =D

Var visserligen ett tag sen jag skrev men men..
Har varit/är djurvakt/husvakt ute i Dingtuna så har inte haft ork och tid att skrivit.
En kort sammanfattning om vad som försigår just nu:
Varit till Arbetsförmedlingen och haft möte med min handläggare där i en timme, sen har jag typ bara varit här ute tills igår kväll/natt när jag hade tråkigt och Jonas var trött så jag åkte in till Bäckby och mötte upp Jonas där, som var ute och plogade snöööö.. Så jag åkte med honom i typ 5 timmar, jag förstår varför dom som plogar INTE vill ha mer snööö, fan vad trött jag var på att se snön inatt.. Men det var trevligt att umgås med älskling!
Det var dock inte så skönt att sitta på golvet i älsklings maskin, har något öm rumpa idag måste jag säga ;) vill helst inte sitta i över huvudtaget.. haha jaja, det går välla över!
Vid 12 idag så vaknade jag av att jag hörde en telefon vibrera, när jag tog upp min så hade jag 3 missade samtal, varav 2 st från Bonis mammas nummer, så jag förstod att det var Boni, nu är han i Sverige igen. Det 3e var från Lena som ville fråga om jag ville ha kaktusskott ;) hon ligger hemma i Valbo med både lunginflammation och urinvägsinfektion, tycker så oerhört synd om henne, inget av dom är direkt skönt att ha..

Nee, nu ska jag väl sätta lite fart, dagens göromål är:
Släppa ut hundarna + ge dom mat.
Åka till djurmagazinet och köpa mer mat till Nouglas
Städa hemma hos pappa
och städa och tvätta här i dingtuna.

Får välla se vad kvällen bju'er på ;)
/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0