Ännu ett inlägg idag då =D

Idag kom mina grejer från Liten tass så jävla nice! Blev glad när jag såg det ramla ner nedanför dörren =D
Så nu ska jag samla ork och kraft till att börja sy täcke =D blir ett till Vilja först!
Tog mig orken att packa ner freddes grejer idag också, jävlar vad mycket plats jag har nu helt plötsligt så det blev en del ommöblering i alla skåp och lådor..
Har även börjat ta bort klisterfilten som finns på mina hyllor i skåpen, gick dock väldigt segt.. Typ gjort en halv hylla på 1h.

Handlat, lämnat in papper till soc = check!

Nu ska jag ner till bolaget en sväng åt älskling sen ska jag åka och hämta honom så någonting säger mig att jag bör sätta fart.. Hehe

Blev så jävla irriterad idag när jag fick reda på att jag inte skulle få mina pengar!! :@ *morr*
Ville ju hämta mitt nytillskott imorgon men har jag tur så kanske det blir av iaf =D

Nehe, åka till bolaget nu då!

Kvällen tillbringas hemma hos Nisse, vi ska glo hockey eller fotboll, kommer inte ihåg vad älskling sa =)

"Jag vet vem jag är när jag är hos dig!"
Syns & Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0