Fredag den 12e

Jahaja, idag har jag och pappa kört bilen till Christer så han kan fixa den så den går att starta igen..
Pappa fick igång den efter mycket om och men så han körde den till Christer medan jag körde hans bil sen skjutsade pappa mig hem till honom för jag skulle städa där..
Tog typ 1½ h att damma, dammsuga, moppa golv och göra rent luckorna.. hehe önskar det kunde ta lika kort tid att städa här hemma men har väl mer att damma här I guess.. Behöver ju även städa undan grejer som ligger lite över allt.
Kom hem och plockade undan tvätten efter gårdagens tvättstuga, älskling hjälpte till, Ozzy försökte han också men sen kom han i underfund med att han var mest i vägen så han gick och la sig i matrummet istället. sen diskade jag och gjorde rent vardagsrumsbordet, vilket var på tiden ;)
Sen blev jag sittande här och försöker samla kraft till att damma.
Vi tänkte även att ta en långpromenad med Ozzy men vi får se hur det går med den saken =P

Jaja, nu kommer jag inte på nå mer att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0