God morgon!

Igår när jag var på väg till Dingtuna för att hämta älskling så fick jag ett givande samtal som slutade med att jag blev väldigt glad och exalterad =D kan tyvärr inte säga vad det gäller än..
Det får ni veta nästa vecka =D

Igår kväll så åkte vi ut till Elin, trevligt trevligt måste jag säga.. Vi pratade hund men har ännu inte sagt något om mitt samtal till någon förutom pappa =D kommer bli en rolig överraskning för alla..
När jag och älskling skulle åka hem upptäckte han att någon har tagit hans ena sko så han fick åka hem med hans ena sko och en likadan fast det var inte hans. Hans skor är väldigt gamla och skitiga medan den andra skon är typ ny. Haha fy fan vad jag skrattade åt honom när han klagade hela vägen hem att den skon som inte är hans var obekväm och jättestor.
Kom väl hem runt halv 2, duschade och la oss i sängen, tror jag somnade runt 2 och imorse kl 8 vaknade jag av att jag frös, inte så konstigt då älskling låg på halva täcket och hade resten på sig. Så jag försökte smyga in mig under täcket men gick inte så bra, älskling vaknade till lite och gav mig mer täcke =D men kunde ändå inte somna om så jag låg och värmde mig i ca en timme sen klev jag upp och tänkte jag skulle fortsätta med hyllan jag höll på med igår, är faktiskt bara 1/4 kvar på den hyllan nu, fast jag är väldigt öm i alla fingertoppar, varför vet jag dock inte, tummen vet jag för den råkade jag köra rakt in i hyllan när klickskrapan lossnade, fan vad ont det gjorde men men.. Sånt får man ta antar jag ;)
Tänkte jag skulle fortsätta med det när jag klev upp, tänkte även lyssna på min mp3 medan jag håller på men det är slut på batteri på så jag satte in den i datorn för att laddas och blev sittandes här =P hehe så kan det gå.
Om ca en halvtimme kommer Ozzy hit så jag och älskling ska väl ta en promenad med honom, vi ska ha honom till ca kl 13.. Hans ägare ska på innebandymatch med sonen så då tänkte dom att istället för att han ska få sitta hemma själv så kan han få vara här och få massvis med uppmärksamhet och lite motion ;)

Nehe, nu hoppas jag mp3:n har fått tillräckligt mycket batteri för att kunna göra mig sällskap när jag skrapar bort klisterfilten på hyllan.

Får väl se om jag skriver senare vilket jag antar att jag kommer göra ;)
Hörs och syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0