Jaha, fredag idag då!

Älskling var tvungen att åka och jobba, någon har ju tydligen bestämt att det ska snöa..
Visserligen är snön 2 dagar försenad men iaf, är ju van att ha honom här hemma nu så det blir så tomt på en gång när han inte är här hemma. Får se när jag får se älskling sen då, blir väl ikväll om jag har tur
..
Kanske skulle försöka orka städa här hemma, men vart finns orken?
Satt och lyssnade/kollade på Fredrik Steens filmer på youtube, så jävla bra tycker jag =D men det låter dock som att Fredrik läspar, något visst ljud på "s" har han iaf, men kan inte riktigt sätta tungan på vad..
Jaja, han är lika bra ändå tycker jag ;)

Jaha, får se om man får pengar från Mia idag då, hoppas det, orkar inte med mer tjafs.. Så trött på att alltid behöva tjata på folk för att få saker som man ska ha eller få bort andras saker.

"Att vara snäll är ingen merit, det är en belastning"
Man blir bara utnyttjad för att man är för snäll, kanske ska sluta med det nu?!

Har iaf gjort ena dagsgöran idag iaf, det var att diska så man slipper diska värsta berget men skulle behöva städa, plocka ner grejer, ner till soc men får välla se vart orken leder en, måste iaf ner till soc idag så jag får nå pengar till mina räkningar.

Nee, får se om jag skriver senare!

See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0