Lördag =D

Jag gjorde klart hyllan som jag började på igår och den under, nu är det en hylla kvar i det skåpet, 4 skåp till och några lådor men klisterfilten ska bort så enkelt är det bara..
Sen fick jag springa ner och hämta Ozzy som skulle vara hos oss några timmar idag, när jag kom ner frågade Jenny om vi ville ha Vilja också, skulle vara synd om henne om hon skulle sitta i bilen under hela innebandymatchen när det är -13grader ute.
Så vi hade henne också =) mysig hund faktiskt, min nya hundbädd blev hennes favorit =) kul att se att någon mer än älskling tycker om den!

dagen har i princip varit ganska seg men vi var till pappa och bastade, upp till lustigkulla och käka maaat!
Jag blev kallad bitterfitta och oggy hela dagen men hade ju inte ätit på 2 dagar så det var inte så konstigt!
Vägde mig hos pappa idag, har gått ner 1,5kg sen förra fredagen, nu väger jag 50kg prick.. Skitsamma!

Sen kom Dennis, Kollmann och Kollmanns tjej förbi, då ballade det ur (åt det positiva)..
Dennis skulle sätta på den nya låten med nomy (cocaine, you know) fast Dennis fattade inte att det var den, så efter typ 10sekunder sa han: men den här är ju inte ny! Fy fan vad vi skrattade..
Under tiden hade Kollmann påbörjat sin catwalk vilket gjorde att vi satt och skrattade som tokar här uppe.
Har inte haft så kul på länge =D
Kollmanns reaktion idag, på när jag visade att jag börjat ta bort klisterfilten, var: "hur fan orkar du?" men jag spyr så fort jag tittar på den så den ska bort! mycket lättare när mycket av allt skit som stod i hyllorna är nerpackade i kartonger, det blir så mycket lättare att flytta allt nu utan att behöva plocka ur så fruktansvärt mycket saker.

Vill ha hem min bebis nu!!

Nästa helg blir nog i Puttes stuga, ska bli trevligt om det nu blir av, vi får se..
Beror ju även på om min bebis har kommit då eller inte, vill ha hem min bebis NU!!
Visserligen hänger det på mig att hämta hem min bebis men det är ju inte så lätt när älskling planerar saker framöver hela tiden!
Men förhoppningsvis kan jag hämta min bebis i helgen!! När snöovädret dragit vidare m.m.

Nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem! Vet inte riktigt vart han håller hus men han drog ut med resterande gänget som var här uppe men jag orkade bara inte så jag städade undan på vardagsrumsbordet och satte mig här i lugn och ro istället!

Imorgon kanske Kollmann kommer och hämtar sina saker från vinden sen har jag och älskling kommit överens om att städa lite här hemma och på kvällen har vi tvättstugan, igen I know, men älskling tänkte tvätta hans jobbarkläder så.. Även skönt att tvätta när man inte har så mycket kläder att tvätta, typ 2 maskiner, en 40 och en 30, visserligen så blir det en hundfilt som ska tvättas och en handduk + hans jobbarkläder men men.. då är det ju tvättat och klart sen..

Att jag jämt lyckas få ihop så långa inlägg men men.. Hoppas ni står ut ;)
Nu kommer jag faktiskt inte på nå mer att skriva mer än:
Jag vill ha hem min bebis NU!!

Syns & hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0