Måndag idag då! (Fundering)

Idag har jag diskat, sen satt jag och lekte lite här på min blogg, som ni kanske ser?
Har gjort om en del! Tycker det blev jävligt bra, bättre än den tråkiga modellen jag hade förut, den här blev personligare..
Fan, hade ju sån här kurs på gymnasiet men kommer fan inte ihåg mycket av det, fast en del kom jag ihåg när jag väl satte igång.. Rätt kul sånt här =D iaf när man väl kommit in i det..

Nee om man skulle dra fram snabeldraken då kanske, hundhår överallt efter när Ozzy och Vilja var här..
Skulle behöva ut en sväng men fan inge sugen på det eftersom det är -20! Shiiit! Det var -25,1 imorse vid kl 8! Skulle även behöva plocka undan tvätten sen gårdagens tvättstuga men orkar fan inte, men måste ju föra det för att kunna dammsuga så det är väl bara att sätta fart, först ska jag ut en sväng tror jag..

Nu har jag en fundering:
Om ni har lust att hjälpa mig välja namn till min bebis som kommer hem någon gång den här veckan?
(Blir även ett test på hur många som egentligen läser min blogg)

Jag har några förslag som ni kan välja mellan.
1. Sera
2. Hera
3. Nitra
4. Nelly
5. Troja
6. Fame
7. Nemi
8. Lycka

Vilket tycker ni passar bäst på en cocker spaniel tjej?

Säg även vad ni tycker om min nya blogg?

Syns & Hörs


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Nitra låter bra:)

2010-02-22 @ 13:59:42
Postat av: Sofi

Hej Cicci!

Jag tycker att Fame eller Troja!

2010-02-22 @ 20:35:51
Postat av: Grannen med garagedörrarna ;)

Jag tycker Nemi eller Nelly =P



Bloggen är snygg ;)

2010-02-22 @ 21:49:18
Postat av: Grannen med garagedörrarna ;)

Jag tycker Nemi eller Nelly =P



Bloggen är snygg ;)

2010-02-22 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0