Måndag kväll

Efter förra inlägget så har jag plockat tvätten och städat, älskling hjälpte mig med att moppa golven eftersom den här dagen inte gått så jävla bra, antingen har jag tappat något på golvet eller så gick saker sönder så han tänkte att det var lika bra att han moppade golven så jag inte skulle spilla ut skurvattnet på trägolvet ;)
Sen åkte vi ut till älsklings syster, satt och snackade skit, åt sockerkaka och älskling busade med sina systerbarn så han var helt slut. Trevligt trevligt!
Sen åkte vi ut till dingtuna eftersom älskling behöver en bil tills imorgon när han ska jobba. Vi gick in en sväng sen när jag skulle starta min bil och åka hem så gick den ju självklart inte igång, fan vad less man blir men är väl så när man har "otursdag"!
Så vi sket i den och lät den stå kvar där ute medan vi tog v70:n till ICA och handlade lite, sen åkte vi hem och lagade mat.. sen kikade vi på någon krigsfilm och nu sitter jag här och kollar på CSI! Me like a lot!

Ser även att jag fått 2 kommentarer på hundnamn! Fortsätt kommentera!
Inte lätt för mig att välja själv så därför vill jag ha er hjälp ;)

Får se om jag hämtar bebis imorgon, på onsdag på dagen eller på söndag, beror lite på svar jag får från Putte m.m.
Behöver ju även någon som skjutsar mig eftersom man ska ha valpen i knäet på vägen hem..

Kommer nytt inlägg imorgon!

Syns & Hörs
P.S. glöm inte att kommentera förra inlägget D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0