Onsdag

Igår fick jag ett trevligt samtal angående jobb, då skulle jag kika på en video och så skulle hon återkomma idag angående om vi tycker att jag passar för jobbet..

Idag har jag inte gjort mycket, låg länge kvar i sängen sen klev jag upp och fortsatte att ta bort klisterfilten i 2 av skåpen så nu är det ca 3 skåp kvar, det var fler skåp än jag räknat.. haha hittade den fula klisterfilten på stället som jag inte ens tänkt på.. sen är det andra skåp som har annat mönster på klisterfilten men dom åker också bort.. så sammanlagt var det 10 skåp och 5 lådor men nu är det som sagt bara 3 skåp kvar =) nästa projekt angående köket är att slipa till hyllorna sen måla dom vita.
Sen har jag inte gjort så mycket mer än att sticka på mina sockor och sytt ihop delarna, eftersom jag inte har haft något mönster så har jag gjort sockorna i olika delar.. Måste erkänna att sockorna är så fula att dom blir snygga =) haha fy fan vad älskling, pappa och jag skrattade när den ena blev klar..
Vid 5 gick jag ner till tvättstugan och drog igång dom enda 2 maskinerna jag hade att tvätta.. Sen kom pappa förbi med symaskinen (ska börja sy Viljas fleecetäcke imorgon tänkte jag).
Sen vid 7 ringde hon (angående jobbet) igen och vi kom fram till att jag passar för jobbet så jag fick det =D=D börjar jobba nästa månad..

Nu har jag varit riktigt "tråkig", jag har kommit på ett annat namn på min bebis.. Hon ska heta Diva och jag ska hämta henne på måndag, allt bestämt med uppfödaren m.m. =D
Önskar bara att jag skulle slippa tjafsa om mina pengar men det är som det är..

Nee nu ska jag mysa med älskling och glo tv!
Syns & Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0