Torsdag 25:e februari

Imorse blev mina fula sockor klara =) dom blev så fula så dom blev snygga hehe.
Jaja, mina första sockor jag gjort alldeles själv utan mönster så jag ska väl vara glad att dom ser ut som sockor ;)
Efter det gick jag upp och började på Viljas fleecetäcke, vilket för övrigt snart är klart, bara resårsnörena som ska dit "inlindade" i fleece så dom inte skaver på Viljas "lår". Blev faktiskt väldigt nöjd när jag såg hur enkelt och snyggt det blev =D bild kommer så fort det är helt klart!

Sen fick jag sms från Jenna, vi tog en promenad ner på samhället, skönt och trevligt =D
Fick även inhandlat en del som jag inte orkat gått ner och handlat själv, så jävla tråkigt och gå själv..
Vi gick även in på Hallstahem så jag passade på att lämna in lite klagomål på sånt som är trasigt, då slapp jag ringa till bovärden, får se när dom fixar det.. Eller det får jag väl inte se om dom fixar det imorgon.. Förklaring kommer längre ner..
Sen när jag och Jenna kom hem igen så fortsatte jag med täcket..
Kl 16.00 ringde pappa och frågade om vi skulle hämta min bil som stod i dingtuna sen i måndags (eftersom den för ovanlighetens skull inte ville fungera) så han kom och hämtade upp mig så vi åkte till dingtuna och pappa fick igång bilen på första försöket, som vanligt.
Efter pappa tog en provtur med bilen så hoppade han ur bilen och sen när han skulle hoppa in igen så såg han även att det ryckte ur bilen som det gjorde när jag åkte till västerås med den så då fick jag köra den till verkstaden så Christer och dom får kika på den igen, eftersom deras förra försök inte fungerade..
Älskling åkte efter mig i V70:n sen åkte vi och hämtade upp Putte sen bar det ner till ICA för att handla till helgen, kom dock på att vi har typ allting hemma så det blev inte så mycket handlat :P
Sen åkte vi förbi pappa igen så jag kunde hämta mina papper på bilen som ska betalas och så ska den besiktigas, sen hem för att göra pannkakor men då såg jag att vi inte hade tillräckligt med mjölk så jag knallade ner till saras för att handla mer, som tur var så fanns det bara en grön mjölk kvar (den tog jag) sen knalla hem och göra pannkakor till älskling som var vrålhungrig. Kom då på att jag fick både pannkakslagg och plättlägg av Johan när jag flyttade hit så då kom det till användning för första gången på typ ett halvår :P
När pannkakorna var klara så satte vi oss och titta på "The Ugly Truth" och åt samtidigt, älskling somnade på soffan medan jag kikade klart sen när det var slut så hade jag sån tur att CSI Miami började precis så jag kikade på det och nu sitter jag och kikar på Fringe, bara mysko program men men..

Imorgon bitti bär det av till riddarhyttan till Puttes stuga för att spendera helgen där med snöskoter, bastu m.m. Fick även förslag att åka till Barva och kolla på hundutställning då min "nya" uppfödare ska ställa ut där men det är på lördag så det kommer jag tyvärr inte kunna men hoppas det blir fler gånger och att dom kommer till Västerås på utställning..
Antingen så kommer vi hem på lördag eller söndag hoppas jag..
För på måndag förmiddag ska jag sy till Coopers sele sen åker jag och Bella på en av våra kända road trips igen, denna gång åker vi till Edsbro =D förhoppningsvis har jag med mig Diva hem =D=D=D

Nehe, kolla klart på Fringe sen blir det in i duschen sen sängen, har inte packat ett skit inför helgen så det lär jag ju göra imorgon bitti, visserligen så är det inte så mycket som ska med men iaf..
Vi åker vid kl 9 imorgon bitti =D

Syns & Hörs efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0