Torsdag idag då

Möte imorse kl 10 ;), vaknade kvart i men som tur var så skulle pappa med följa med så han hämtade upp mig för min cp-bil vill verkligen inte fungera om man inte kör den varje dag.
Sen kom jag hem igen och diskade och städade toaletten sen blev klockan runt 12 så Jonas syster kom och hämtade oss sen åkte vi till Sporthallen för att gå en sväng med Max, Melise, Ozzy och Vilja. Trevligt var det.
Sen åkte vi till Ica för att handla lite mat och dricka sen åkte vi hem och Ozzy följde med oss hem för att få lite ordentligt med motion och uppmärksamhet.
Har borstat igenom honom på hans högra sida, fick ihop till en handboll av hans päls så nu är jag täckt i päls men men :P
Tur att jag inte dammsugit än för Ozzy lossar riktigt mycket hår. Får bli imorgon när han åkt hem igen =)
Ikväll har jag tvättstugan så min kväll blir väl att springa upp och ner i den..
Älskling sitter och spelar och väntar på att hans kaffe ska bli klart.
Fick förresten hem min nya kaffebryggaren för 2 veckor sen och den funkar mycket bättre än den gamla, nu tar det bara en kvart istället för en och en halv timme för att koka 6 koppar.. hehe

Ozzy la sig nyss bredvid älskling, han ville också vara med och ligga på golvet och spela dataspel men det fick han inte för älskling tröttnade på att hämta tangentbord och hårddisken vid dörren hela tiden.. hehe bra kul såg det ut. Ozzymannen är ju så liten och smidig =D eller inte.. Så älskling försökte lägga Ozzy på filten vi lagt ut åt honom men då tyckte han att tvn stod fel så den flyttade han också på.. hehe 65kg hund är ganska mycket! hehe

Nästa helg kan bli en av dom bästa i mitt liv =D enstaka vet vad som händer då ;) hemlis tills dess =P skittråkigt jag vet, att jag skriver så men ni kommer säkerligen förstå varför jag vill hålla det hemligt för allting är inte klart än..

Älskar min Jonas <3

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0