31 januari

Jaha, nu sitter man här igen och gör typ ingenting, ska väl packa med lite kläder och hundgrejer sen ska jag förbi pappa en sväng sen åker jag och Nogge ut till dingtuna för att bo där i ca en vecka.

Gårdagen var helt ok, först hem till pappa och städa, sen hem och packa lite kläder inför kvällen sen åkte jag och Jonas ut till dingtuna för att fira hans syster som fyllde år, sen åkte vi till borgby för att fira nästa m.m. kvällen fortsatte att erbjuda massa roligheter och trevligheter samt lite tråkigheter.
Vill tacka killen som skjutsade hem mig när jag var som mest irriterad.
Imorse ringde Jonas när han var ute och gick i denna kyla så jag fick klä på mig för att åka och hämta honom vid dingtuna kyrka, som tur var så hittade jag nå test på internet som man kunde testa hur mycket alkohol man hade i kroppen och jag hade noll så då kunde jag åka och hämta honom sen åkte vi ut till jölmesta så han fick tina upp sen la vi oss och sov, när jag vaknade vid 3 så åkte jag hem och gick ut en sväng med Nogge sen satte jag mig här. Ska väl som sagt snart börja packa lite grejer för att röra mig härifrån..

Längtar tills på fredag när man får träffa ...... =D kan ännu inte säga vem det är pga av att vissa inte vet om något ännu! hehe

Vill för övrigt säga att jag älskar min Nouglas <3

Trött som faen men men, snart dags att gå och sova, säger jag kvart över 5 liksom ;) sliten, jajemän, fast jag var hemma vid typ halv 1 och bara druckit 5 cider men har ju inte gjort något idag så..

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0