Nu har även jag skaffat blogg...

kan det bero på att jag inte har något att göra kanske? Vem vet?
Inatt somnade jag runt 3 halv 4 någon gång, kan inte somna när Jonas inte ligger bredvid mig, men jag låg och kollade på Alvin & gänget (love that movie) så till slut somnade jag..
Vaknade väl runt 6 första gången, för att typ kika på klockan o sedan somna om igen och vakna vid halv 9 men samma visa där och sen vaknade jag en timme senare och då var det dags att kliva upp, skulle göra några ärenden på byn vid 10 så...
Varit duktig och gått ner på samhället 2 dagar i rad men inte idag, idag var jag lat och tog bilen.. sen när jag kom hem så diskade jag efter typ 2 dagar =S då fick jag sms av Lena, att hon ville äta lunch med mig och ta en promenad så jag knallade dit med Nogge så vi åt soppa men sen kom Lena fram till att hon inte kunde följa med ut på promenad, hon var tvungen att jobba vidare, så då klädde jag på mig igen och knallade hem.. Sen kom pappa förbi en sväng och vi snackade lite skit och han busade med Nogge.
Vikt tvätten efter gårdagens tvättstuga, höll förövrigt på att glömma en hel maskin tvätt igår.. Haha! Sen satt jag vid datorn tills pappa ringde och tyckte jag skulle äta mat med dom ikväll så jag åkte dit med Nogge vid halv 7, fick jättegod fläskfilégryta med klyftpotatis (som påminde mig om spanien, som jag och pappa kom fram till att det var olivoljan) sen äppelpaj med vaniljsås till efterrätt, eller som jag och pappa säger: vaniljsås med äppelpaj ;) sen åkte jag hem vid 9 igen för att hinna duscha och gå en kort sväng med Nogge innan solsidan började.. Sen dess har jag bara suttit här vid datorn och slappat..

Hanna skulle kika förbi men vi får se om jag hinner somna ;) börjar bli bra trött och har svullna ögon som svider pga att jag numera tagit beslutet att sälja Nogge, eller han ska få prova på om han funkar med jägaren och hans hund, som Jonas hittat.. Kan inte ha honom kvar som det är nu och jag vet inte hur länge det kommer ta innan jag får nå resultat av min träning. Tycker så oerhört synd om Nogge att behöva sitta i bur så fort Jonas är här..

Lång blogg men what ever!
Vill även säga att jag saknar min Jonas! <3

Får se om jag kommer i underfund med hur man ska göra med den här bloggen ;) hehe
Nehe, slå ner huvudet på kudden här i soffan kanske och glo massa tråkiga program eller om man skulle gå och lägga sig i sängen och kolla klart på Alvin & gänget, vill se 2an by the way..

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0