Lördag 17/7

Jobbat hela veckan medan älskling legat hemma på soffan sen i söndags.
Freja har fått varit hos Theres och Danne när jag jobbat förutom igår när jag jobbade 4,5h då fick hon ligga hemma med husse på soffan.
I söndags blev älskling biten i handen när han skulle sära 2 tikar från att bråka så det blev ambulans in till akuten sen vara där inne en stund så dom gjorde rent såren och lägga på förband eller vad det heter sen hem i min bil som jag tog efter ambulansen.
Hela vänsterhanden var svullen och såret mellan pekfinger och långfinger är värst men älskling hade ont i hela handen så han fick smärtstillande.
I torsdags var vi in på återkontroll, det såg varken bra eller dåligt ut så älskling fick pencillin efter blodprov då vi nämnde att han har problem med njurarna men nå mer smärtstillande fick han inte.
Idag har vi varit förbi pappa och Lena en sväng, pappa ville ha symaskinen som jag lånat så vi lämnade den sen åkte vi upp till Lustigkulla och åt massa mat sen fick vi för oss att åka in till mediamarkt och köpa filmer, slutade med att vi köpt filmer för närmare 1000kr men då har vi något att göra i helgen och älskling har något att göra när jag jobbar.
Nästa vecka blir det 2 dagar jobb sen ledig onsdag till söndag, bra skönt med lite ledigt.
Vi skulle ha åkt till High Chaparal (stavas?) men blev inte av men fått ledigt från jobbet så kan vara skönt att vara hemma och rå om min älskling.

Freja ligger och försöker få igång husse på bus men han är inte så sugen men Freja ger sig inte så hon ligger och nafsar honom i fötterna och benen och slår med framtassarna i ansiktet på honom.
Hon har sån personlighet så man smälter för henne som is i solen och hennes långa ögonfransar hjälper ju inte bara lite på traven

Syns & Hörs
/Cissi & Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0