Torsdag 22 Juli

Skönt att vara lite ledig från jobbet.
Igår var vi förbi Oskar, mycket trevligt.
Igår kom även mina saker från pärlgrossisten så jag satt och pysslade med det ett tag igår och en liten stund imorse. Idag kom älsklingens och mina filmer som varit efterlängtade =)
När jag hämtat filmerna på ICA och kom hem igen så sov älskling så ville inte börja kolla innan han vaknar igen så får försöka hitta på någonting tills han vaknar.
Hela familjen Lindgren/Norrström ligger och vilar på soffan, det inkluderar Freja också fast nu har hon hoppat ner på golvet, blev nog för varmt för henne.
Så kul att det är 27-30grader inne, fast det är runt 20-25grader ute så hela familjen ligger helt döda, Freja brukar ligga under fläkten vi fått låna från Danne & Theres, i början var den lite läskig men nu har hon kommit underfund med att det kan vara skönt att ligga under den eller hur man säger.
Vi får se vad som händer resten av "helgen", det enda jag vet nu är att vi ska in till lasarettet imorgon med älsklingens hand igen så får vi se vad dom säger, i måndags var han in och blev sjukskriven till augusti/september, får se vad dom säger imorgon.
Nästa helg blir det antagligen ner till sandhem, älsklingens nya mäklare kommer och ska värdera huset och ta bilder som jag förstått.

Ska duscha och klippa Freja under helgens gång, kanske kan ta lite före/efter bilder ;)

Syns & Hörs
Cissi, Jonas & Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0