Fredag 11/6 2010

Överlycklig!!
Min datakabel kom igår så nu fungerar min dator igen =)
Så nu kommer det komma mer inlägg här på bloggen och bilder självklart!
Kort inlägg men ska göra det sista innan jag måste åka till jobbet.
Ska köpa ny mobil idag efter jobbet för min är kass och är så fruktansvärt trött på att lämna in den nu.
Har lämnat in den 3 eller 4 gånger på ett år, dessutom fått en ny en av gångerna men den fungerar iaf inte som den ska, det ska man fan inte behöva.

Freja ligger just nu här på soffan och gosar innan hon blir "utslängd" från vardagsrummet!
Hon får inte vara här när ingen är hemma för det är så mycket sladdar som hon kan bita på, visserligen har hon inte bitit på någon kabel sen hon bet sönder min förra datakabel men vill inte hitta henne skadad eller död när jag kommer hem från jobbet så tar det säkra före det osäkra =)

Mvh
Cissi och Freja

P.S. ska lägga upp bilder ikväll om jag hinner =D D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0