Tisdag 29:e Juni

Helgen var trevlig, blev inte riktigt som vi tänkt oss men det blev lyckat iaf.
I fredags satt vi först här hemma sen knallade vi till Johan Stenström som hade midsommarfest.
Hemgången var den roligaste jag varit med om på länge, Jonas lekte ninja och jag och Markus skratta så vi höll på att storkna.
I lördags var vi till Westerqvarn, alltid lika trevligt där, märkte dock aldrig att brandlarmet gått så förstod inte från början varför man inte fick gå in så försökte i en annan dörr men fick inte komma in där heller.
Dock inte en höjdare att gå i högklackat när man inte är van men det gick ändå, ända tills vi kom på nattbussen då åkte dom av sen gick jag i strumpbyxor hela vägen hem från terminalen, är inte att rekommendera men ska man göra det så gå i mitten av vägen, där är asfalten som skönast ;)
I söndags mådde jag dock inte bra, vaknade av att Freja levde rövare, när jag kom ut från sovrummet såg jag att hon bitit loss tapeten (hur hon nu lyckats med det) sen gick jag över till Sandra som mådde sämre än jag.
Sen hem och ut med Freja en sväng, gick ner till tvättstugan för att kolla efter tvättid, och det fanns en 5min senare så då var det bara att knalla upp och plocka ihop kläderna som skulle tvättas och nere till tvättstugan.
När jag sen kom ner efter en timme och skulle hänga in kläderna i torkskåpet så är det någon jubelidiot som tydligen trodde att dom hade torkrummet hela dagen, så det var ockuperat så det var ju bara att knöla ner alla blöta kläder i en tvättsäck och ta med det upp i lägenheten och hänga dom ute på balkongen. Jag var lagom glad.
Igår var jag in till Willys med Sandra och handlade lite mat, alltid lika trevligt! Sen var det bara hem och käka och ut med Freja sen var det dags att åka till jobbet, och fast vi åkt förbi E18 när vi åkte till stan så hade jag likförbannat glömt bort att avfarten mot Köping var avstängd så det blev en citysightning genom kolbäck till andra avfarten och sen åka på E18.
Jobbade för fullt, alltid lika kul med Emma =) men hon slutade 17.00 och jag slutade 20.20 men Moa, Emelie och Katrin var kvar så jag satt och snackade lite med dom, sen var det bara jag och Moa då Emelie och Katrin slutade 19.00 och självklart så blev det kö så det var ju bara att försöka hinna med så många kunder som möjligt, sålde ett canal + total igår så tjänade 55kr i provision =) me like a lot! Var dock väldigt snurrig i huvudet igår så tycker nästan synd om kunderna jag hade igår men hoppas dom fick svar på det som dom ville.
Igår fick Freja följa med Jonas ut till Dingtuna och leka med Gördis och bada i vattenslangen så hon var bra trött igår när dom kom hem och det ska hon få göra idag med =)

Idag ska jag förhoppningsvis åka och kolla på bil (Volvo S40) om dom kan sluta strula fram och tillbaka, skulle ha kollat på den igår men då hade dom inte kommit hem från västkusten än, dom skulle komma hem igår kväll så vi skulle/ska kolla på den innan jag åker och jobbar idag men när pappa ringde så var dom på väg till ramnäs så får väl se om dom hinner hem igen innan jag börjar jobba annars får jag väl kolla på den när jag kommer hem från jobbet, som om man inte är lite trött då men men..
Har även kikat på en 855 T5a som är bra snygg =) me like a lot! Men pappa tycker vi ska kolla på s40n först så får vi se sen.. Men jag vill ha kombi så Freja kan åka tryggt i bilen men får som sagt se vad som händer. Blir så struligt om man ska ha bur i sedan men men..

Ser fram emot lördag då det är valpträff i Edsbro =) och nästa helg är det POWER BIG MEET som jag också ser fram emot!! Kan inte bli mer än lyckat!

Syns & Hörs
/Cissi & Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0