Bästa måndagen i mitt liv =D

Idag har jag först sytt Lindas sele till Cooper, gick bra.
Sen bar jag ner massa kartonger och kassar till källaren.
Sen vid 13.15 kom Bella och hämtade mig sen bar det av mot Edsbro =D
Ett stopp hemma hos pappa för att hämta gpsen, sen ett stopp på hummelsta sen i rimbo för tankning.
Blev dock en omväg på vägen dit, ner till Stockholm för sedan åka mot Norrtälje och sen till Edsbro.
Kom fram till ICA i Edsbro vid typ 17.10, då ringde jag Ann-Kristin för närmare vägbeskrivning.
När vi hittade fram så möttes vi av 3 glada valpar + deras mamma vid grinden =D
Sen massa hundprat m.m.
Gosade med Freja och hennes syskon, plus att dom bet halft sönder mig med deras sylvassa tänder ;)
fastnade för Freja direkt, var ingen fundering där eller..
Så Freja fick bada och så visade Ann-Kristin mig lite grann och vi skrev papper sen fick jag ta med mig Freja hem.
Bilresan gick lugnt och fint hem, denna gång åkte vi genom knutby, uppsala och den vägen hem.
Vi stannade på McDonalds för lite mat medan Freja och jag gick ut och kissade, eller vi skulle kissa men hon satte sig bara ner medan Bella väntade på maten.
Sen sov Freja hela vägen hem.
När vi kom utanför här hemma så tänkte jag att hon skulle kissa med Bella medan jag sprang upp med alla grejer men hon sprang bara under Bellas bil.
Hon fick mat och åt massor.
Nu utforskar hon sitt nya hem och busar med sina leksaker, smaskens ;)
Så det bär snart ut en sväng igen så hon får kissa av sig för sista gången ikväll, får se hur det går i natt.
Bilder kommer imorgon =D

God natt önskar Cissi, Jonas & Freja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0