Bilder på älskade Freja <3

10/3
Imorse fick jag lite sovmorgon, Jonas gick ut med Freja innan han åkte till jobbet.
Idag har jag och Freja inte gjort så mycket, hon försökte dra iväg med stickningen jag håller på med ;)
Får se vad eftermiddagen/kvällen bjuder på

9/3
Igår busade vi ute en sväng med en tennisboll, Freja är ett riktigt busfrö när vi är ute, hon sprang och hämtade bollen men när hon skulle komma tillbaka så lämnade hon bollen halvvägs så jag fick plumsa ut i snön för att hämta den, jag hade snö upp till knäskålarna, och när jag lagom är framme för att ta bollen kommer Freja i full fart och tar bollen och lägger den längre bort. Riktigt litet busfrö! När Jonas kom hem så busade dom så Freja visste inte vart hon skulle ta vägen, hon sprang runt soffbordet och över allt i fullfart sen kom hon till mig så jag la mig på golvet, då la hon sig på min rygg, runt min hals, överallt där hon trodde att Jonas inte kunde komma åt henne ;)
Kände även igår i hennes mun och märkte att hon har 2 till riktigt lösa tänder nu och på platsen där hon tappade sin första tand börjar den nya tanden komma upp, inte konstigt att hon vill bita på allt ;)
På morgonen fick Freja duscha och när hon kom ut så tog jag dom här bilderna =D
Här försöker hon gräva ner sig i bädden eller något liknande ;)

Nyduschad Freja =D

Nyduschade Freja <3

Sötnosen Freja <3

Här ser det ut som hon har tuppkam, tänk vad skuggan kan hjälpa till =D

Sista kortet på Freja för den här duschen  =D


8/3
Då gjorde vi inte så mycket, Freja fick vara hos Jenna några timmar eftersom Jonas skulle in till tatueraren och jag hade möte med min jobbcoach, det gick jättebra.

7/3
Som jag skrev tidigare tappade Freja sin första tand idag =D

6/3
I morse åkte vi ut till Dingtuna, Jonas mamma bjöd på frukost och så ville hon se Freja.
Freja busade lite med jack russell tiken Nikki, hon fick även träffa sankt bernard tiken Gördis, fast dom fick bara träffas på håll för Gördis busar för hårt.
Freja sitter och kikar <3

Freja är så fin <3

Freja kollar efter Jonas när han gick på andra sidan staketet =D

Freja skuttar för fullt på altanen/poolen i Dingtuna

Freja i Dingtuna <3


5/3
I fredagskväll åkte vi ut till Jonas syster med familj, dom bjöd på hemmalagad pizza.
Då fick Freja träffa kinesiska nakenhunden Vilja (som täcket längre ner är till) och Rottweiler/Pyreener hunden Ozzy, Vilja och Jonas syster tyckte om täcket jättemycket =)
Freja i snöhögen <3

Här är Freja när vi varit och hämtat min bil från verkstaden den

Täcket till Vilja blev klart idag! Jag har sytt det alldeles själv =D

Viljas täcke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0