Fredag 12/3

Igår tappade Freja sin andra tand =D
Linda och Lisa kom förbi igår så Freja fick busa lite med dom.
Hon verkar inte vilja vara med på kort när någon annan än jag ska ta, Lisa ville ha kort på henne innan hon skulle gå till jobbet men Freja vände hela tiden bort huvudet.
Jag och Linda kastade lite boll med Freja igår, då körde hon sitt vanliga "trick" att lägga bollen så högt upp hon kan i en snöhög så jag fick klättra upp efter den.
Pappa var förbi, i jobbet, och fixade min ringklocka, tröskel och ena fönstret så får vi se om fukten mellan glasen försvinner.
I natt var jag och Freja ut vid kl 1, vilket gjorde att jag fick "sovmorgon" till kl 9 idag, då väckte Freja mig och ville ut =D
Väl ute busade vi lite och sen passade vi även på att gå till tvättstugan och boka tvättid, hon blev väl uppmärksammad där av ena kvinnan som hade tvättstugan. Jättekul att höra att dom tycker att hon är fin och söt m.m.
Sen när vi kom ut därifrån så fick Freja springa lös så hon sprang upp och ner för snöhögarna =D
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på..

Bilder kommer ev upp senare idag eller imorgon.

Syns & Hörs
Cissi & Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0