Fredag 5/3

Igår gjorde vi inte så mycket, Freja och jag var ute en stund i snön när vi gick till tvättstugan för att boka ny tvättid =D så hon fick springa av sig lite energi, hon ville inte gå in! Sen kom mamma och Seppo förbi, dom kunde inte hålla sig när dom hört att jag fått hem Freja. Freja blev lite blyg så hon satt/låg nära mig hela tiden.
Sen sov hon en stund tills Linda kom förbi och skulle lämna garnet till filten jag ska göra till hennes bebis.
När Linda skulle hem så passade jag på att gå ut med Freja, vi fick träna att gå i koppel eftersom killarna i garaget utanför höll på med nå liknande t-sprit och jag ville inte att Freja skulle få i sig något, det gick förvånansvärt bra, hon gick jättefint. Sen när vi skulle vända och gå hem så gjorde hon cirkuskonster, snurrade runt på två ben m.m. Jag kunde inte hålla mig för skratt =D hon var så söt. Sen gick hon jättefint tillbaka, hon satte sig och kollade på mig "jag tänker inte gå en meter till om jag måste gå i koppel" men så satte jag mig på huk och hon kom till mig så då kunde hon gå igen =D hon är även väldigt duktig på att komma när hon är lös.
Igår kväll busade hon med knuten och morrade och hade sig så Jonas och jag skrattade!

Jag testade igår morse att lägga godis i toarullen, en lättare aktivering, det tyckte Freja var jättekul, hon listade ganska snabbt ut hur man gjorde så jag försvårade det lite grann och vek ena änden men det listade hon också ut fort hur man gjorde så jag vek båda ändarna och det fixade hon också. När jag inte fyllde på med mer godis så bet hon av toarullen på mitten, verkade som en protest när det inte kom nå mer godis ur den ;)

Idag ska Freja få duscha eftersom hon klev i sitt eget bajs idag när vi var ute och så är hon lite skitig ;)
Sen ska vi städa här hemma lite grann =D Får se om det kommer nå bilder idag ;)

Hejdå önskar Cissi, Jonas & Freja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0