Här kommer bilder på Freja <3

Eftersom min datorsladd blivit attackerad av mitt lilla busfrö så fungerar inte min dator.
Därför tar det ett tag innan jag kan lägga upp bilder men jag hoppas att sladden snart är klar.
Freja tyckte dock att det blev tråkigt när snön började smälta så hon sjönk ner i snön, tidigare har hon kunnit springa på snön. Så igår när det snöade igen såg man hur glad hon blev <3

17/3
Här kommer lite bilder från när jag och Freja var ute och lekte i solen.
Den här bilden tyckte jag var så oerhört gullig så jag var tvungen att ladda upp den på datorn och skriva ut den som kort så nu står det på ena hyllan här hemma <3

Freja ute i snön

Freja älskar snön <3

Freja <3

Freja <3

Freja <3

Freja <3

Freja <3

Freja <3

Freja <3 "matte, du går väl ingenstans medan jag.." (titta bilden nedanför)

Freja <3 "sitter här och kikar in området" ;)

Freja <3

Freja <3 "matte, jag vill inte gå in, om jag lägger mig så kanske jag får vara ute längre"

15/3
Sen vid halv 3 åkte vi ut till Zoogården och vägde Freja eftersom hon skulle avmaskas.
Hon vägde 7,5kg.
Efter det åkte vi hem till Linda och firade hennes 22 års dag.
Freja fick busa med Cooper, Cooper grävde upp snön och la sig i gropen medan Freja kom med full fart och puttade ner snö i gropen, det såg fruktansvärt roligt ut, så hon sov riktigt gott när vi kom hem därifrån vid kl 6.

Freja med pipleksaken, gick dock inte så bra att ta kort eftersom hon kom med sån fart ;)

Freja är så söt när vi busar med pipleksaken. Den är perfekt när det kliar i tänderna på henne <3

13/3
Freja är trött <3

Åter en bild på när Freja sover.


10/3
Här är Jonas & Freja, så fruktansvärt gulliga bilder tycker jag =D

En till bild på Jonas & Freja <3


Kommentarer
Postat av: Jenna

Såååååå söt hon är :) hehe gullet!

när jag var hundvakt tog madde bilder på henne när vi var ute. du kan få dom sen.. fina:)

2010-03-24 @ 12:36:55
URL: http://jenniferelisabethandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0