Här kommer bilder på Freja <3

Freja med blött huvud och tuppkam <3 Hon tycker att det låter jätteroligt när vattnet från badkaret rinner ner i brunnen så hon brukar stå och försöka gräva sig till vattnet, så hon har antagligen stått under duschdraperiet när jag duschade så det har runnit vatten på henne <3

Så här såg Freja ut när jag kom ur duschen igår kväll =P

Freja var väldigt duktig att få ut godiset från toarullen, t.o.m. när båda ändarna var ihopvikta =D (när godiset var slut så drog hon av toarullen på mitten)

Freja letar efter godis i toarullen =D

Freja sover <3

Freja och jag satte oss och mysa och jag skulle kolla på tv, Freja somnade ganska snabbt <3

Freja är så söt när hon sover <3

Freja tog över hela bädden, jag satt från början lite på kanten men hon puttade ut mig så jag satt på golvet till slut!

Ännu roligare är att springa i snöhögarna =D

Snöhögarna är det roligaste Freja vet <3

Freja är så fin! Undrar vad hon fick syn på?

Sen gick vi ut en sväng, Freja älskar att vara ute i snön <3

Freja <3

Freja tycker om att ligga nedanför när jag diskar =D

Freja sitter och kikar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0