Här kommer massa bilder på Freja <3 (3/3 -10)

Freja tycker om att sova under soffbordet =)

Freja tycker om att busa och gosa med husse =D

Freja och jag myste på hennes bädd framför tvn igårkväll =D

Freja sover

Freja <3

Freja rörde sig sakta men säkert...

Längre och längre bort..

För att sedan hamna på mattan


Freja är så söt när hon sover <3

Freja

Freja <3

Freja sover <3

Freja har sån skön stil när hon sover <3

Freja <3 (jag försökte ta en bild uppifrån utan att röra mig men det gick sisådär)

Freja <3

Freja och jag när hon tyckte det var dags för en mysstund <3

Freja och jag <3 blixten + trötthet så ser man ut så här ;)

Freja och jag <3

Freja och jag <3 blixten är inte min bästa vän

Freja och jag <3 Här försökte jag se någorlunda normal ut men det går inte när blixten väl kom ;)

Frejas tass <3 Den här bilden togs när hon tröttnat på mysstunden och sakta kröp ner på bädden igen ;)

Frejas tass i närbild <3

Frejas tass igen <3

Freja ville hjälpa till med tvätten men ikea kassen var mycket roligare <3

Freja vill så gärna busa med husse när han spelar <3

Just nu ligger Freja och sover på bädden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0