Torsdag =)

Idag är jag ledig från jobbet så tog lite sovmorgon imorse sen blev det ett varmt bad.
Sen kom brandfirman och kollade brandlarmet som fungerar som det ska =)
Sen drog jag igång en tvättmaskin och tog vovven på promenad i skogen så hon är skapligt trött och blött nu så hon ligger på tork ;)
När jag kom hem från promenaden så hade jag fått en utbetalning på att jag betalt för mycket på hemförsäkringen =) det är nice =D
Nu blir det att kolla på "How clean is you house?" sen blir det nog till att byta gardiner (har fortfarande julgardinerna) sen hoppas jag älskling kommit hem så man kan umgås lite med honom =)

Kort inlägg jag vet men det får ni stå ut med ;)

XOXO
/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0