Mars 2011 (Uppdatering: bilder)

Freja visar hur man myser ordentligt!Så här kan man också mysa med husse <3Det här såg Freja och jag =S kan det vara lodjuret som gjort detta?Freja tycker om att springa över vallarna ;)Freja luktarNågonting luktar gottMatte, du får ju säga till innan du tar kort ;)Oj, vad var det?Älskade Freja ser något väldigt intressantÄlskade Freja tittar på??Freja vet hur man gör när man är liten till storleken?Så kan man ju också se på saker ;)Jaja, matte, jag kan väl kolla mot dig en kort stundFin profilbild på Frejas huvud <3Kan det vara tråkigare att sitta still när man är ute på promenad?Händer det nå kul ditåt då? ;)Matte, är du klar snart?Klar nu då?Jaja, när du ändå tar kort så kan jag väl sätta mig lite annourlunda ;)Min älskade Freja börjar tröttna på att sitta still nu för att bli fotograferad ;)Freja myser med husse i soffan <3Freja, linslus <3Husse visar hur stora öron Freja har ;)
Då jag inte orkar skriva något till varje bild så blev det denna uppdatering och imorgon kommer bilder från digitalkameran, dom här bilderna var från mobilen ;) har ni någon fundering över någon bild så är det bara att skriva en kommentar så svarar jag så fort jag kan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0