Måndag 12e Mars

Idag har jag feber och är förkyld men kämpar på ändå!! Lilla älskling hade feber fredag och lördag men är nu frisk men då åkte jag och stora älskling på skiten istället. Jaja, det går snart över. Här nedan kommer jag bara skriva för att skriva av mig, har tänkt skriva länge men bara inte blivit av...

Vi har äntligen lyckats! Vi ska få hyra Igges hus och vi längtar nå oerhört!
Vi har oerhört mycket planer inför flytten samt när vi flyttat dit =)
Visserligen kommer det bli lite tråkigt att det är långt till Hallsta men känns som att det kvittar då ingen iaf kommer och hälsar på oss, eller ingen är väl fel att säga för min älskade pappa kikar förbi emellanåt men så mycket mer är det inte.
Längtar tills vi kan sitta ute i "vår egen" trädgård och grilla, utan att behöva åka till någon annan för att ens kunna göra det, och se Freja springa på hennes stora gård och lukta och se när Thor leker i gräset =)

Jag håller även på att rensa förrådet och min garderob på grejer som vi inte vill ha kvar, eftersom jag och min svärmor ska stå på loppis någon helg framöver. Hoppas bara att vi hinner göra det innan vi flyttar för jag tänker knappast flytta med allt, så hinner vi inte planera in någon helg så kommer jag själv åka in och stå..
Som det ser ut just nu så har jag 5papperskassar med kläder samt 1kartong med grejer som ska säljas och då har jag 7kartonger i förrådet som jag inte gått igenom än =)

Jag är just nu så trött på att vissa personer tror att dom vet allt och inte kan unna oss en gnutta lycka..
Det är tur att jag har min underbara lilla familj som gör att jag orkar att bara "spola" av mig såna kommentarer och bara gå, stolt i ryggen, därifrån..
Sen tycker jag att man kan bry sig om vad andra tycker istället för sin egen räkning, snacka om att bara vilja skydda sig själv istället för att se till personens bästa men hoppas dom får äta upp det för tycker verkligen synd om personen som redan mår dåligt och så kommer det fram att dom, som ska stå h*n närmast, inte bryr sig ett skit om h*n men bara om sig själva..

Nehe om man ska kolla ifall min lilla älskling vaknat så jag kan dammsuga och skura golvet, min stora älskling dammsög igår men bara det viktigaste men jag hatar att se hårtussar samt känna gruskorn under fötterna och när man tar upp Thor så ser jag på hans kläder hur skitigt det är.. JAG HATAR ATT HA SKITIGT!!!

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0