Tillbaka och tillbaka i Hallstahammars kommun

Var ett tag sen jag skrev, typ 2-3månader..
Sen dess har vi flyttat tillbaka till Hallstahammars kommun, till vårat alldeles egna hus!
Måste säga att allt börjar kännas som ett liv igen, fått närmare till både familj och vänner, även fått upp kontakten med vänner som man under några omständigheter tappat kontakten med.
En bor jag nästan granne med och det är älskade Wicky =) <3
2 som jag haft oregelbunden kontakt med pratar jag numera väldigt ofta med och dom står mig varmt och hjärtat och det är Jonas K och Linda <3
 
Min familj betyder så otroligt mycket för mig, det är dom som får mig att fortsätta att kämpa när kroppen på sina olika sätt markerar att det är dags att lugna ner sig, man kan inte göra 400saker på en dag.
Dom gör mig så glad och ger mig så mycket glädje, denna glädje var det ett lååååångt tag sen jag kände... Förutom på bröllopsdagen förstås ;)
 
Visst alla har vi våra dispyter men att man så fort kan komma överens och ha så lika åsikter om det mesta som jag och Jonas har, det trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva!
Min man nu och för alltid! <3
 
Min son säger saker som jag inte ens visste om så jag börjar fundera om han är synsk ;)
Han ger mig så mycket lycka och glädje så det går inte att beskriva med varken ord eller bilder! <3
 
Min älskade Vampyr lär mig mer och mer, sånt som jag antagligen aldrig tänkt på eller inte haft det tankesättet förut. Han är en sån underbar häst med STOR personlighet!
Igår fick Wicky provrida honom då hon ska börja rida honom några dagar i veckan =)
Han skötte sig så exemplariskt så jag blev nästan tårögd! Skönt att han är så snäll som han och att han skötte sig som om det vore jag som satt på, kan ju ha och göra med att jag och Wicky har samma tankesätt angående hästhållning m.m. =D
 
Thor älskar sin sötnos Kadillak så honom ska jag försöka få ner lite i vikt och till våren ställa ut och så ska jag köra in honom så småningom så Jonas och Thor kan köra honom =) tror dom skulle tycka det vore jätteroligt =)
 
Nee, nu kommer jag inte på nå mer och skriva så återkommer när jag återkommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0